INMEDIO

Sieć salonów Inmedio powstała  w 1998 roku i od tego momentu jest nieustannie rozwijana. Inmedio jest ekspertem w sprzedaży prasy na polskim rynku. Swoje ambicje opiera na 15-letnim doświadczeniu. Nazwa marki wywodzi się z języka hiszpańskiego i pochodzi od słowa „en medio”, co w dosłownym tłumaczeniu oznacza „w środku”. Od początku istnienia Inmedio przewodzi hasło „Wygodnie na co dzień”, co wyraża chęć dostarczenia Klientom kompleksowych i komfortowych doświadczeń zakupowych. Motto marki doskonale odzwierciedla doraźne i konkretne potrzeby każdego Klienta Inmedio. Zarówno Konsumentów korzystających z oferty często zatłoczonych i czasochłonnych galerii handlowych, jak również zabieganych na co dzień przechodniów prestiżowych ulic polskich miast oraz pracowników biur, którzy doceniają możliwość skorzystania z wielu nowoczesnych usług w jednym miejscu. Wyprzedzanie potrzeb oraz oczekiwań Klientów poprzez nieustanne i uważne badanie rynku, to filozofia Inmedio.

Oferta Inmedio opiera się na dwóch kategoriach produktowych, takich jak prasa oraz produkty impulsowe, co jest podyktowane oczekiwaniami naszych Klientów. Nieustannie wsłuchując się w ich potrzeby, Inmedio poszerza asortyment o pożądane grupy produktowe. W wyniku tego do znaczących produktów dołączyły upominki i produkty potrzebne na co

dzień, a wśród perspektywicznych produktów pod względem sprzedaży uplasowały się nowoczesne usługi oraz świeże produkty spożywcze.

 

Kontakt
Pokaż na mapie centrum

Nie przegap niczego

Zapisz się do newslettera

Zapisz się
Copyright NEINVER 2023