INMEDIO
Siec salonów Inmedio powstala w 1998 roku i od tego momentu jest nieustannie rozwijana. Inmedio jest ekspertem w sprzedazy prasy na polskim rynku. Swoje ambicje opiera na 15-letnim doswiadczeniu. Nazwa marki wywodzi sie z jezyka hiszpanskiego i pochodzi od slowa „en medio”, co w doslownym tlumaczeniu oznacza „w srodku”. Od poczatku istnienia Inmedio przewodzi haslo „Wygodnie na co dzien”, co wyraza chec dostarczenia Klientom kompleksowych i komfortowych doswiadczen zakupowych. Motto marki doskonale odzwierciedla dorazne i konkretne potrzeby kazdego Klienta Inmedio. Zarówno Konsumentów korzystajacych z oferty czesto zatloczonych i czasochlonnych galerii handlowych, jak równiez zabieganych na co dzien przechodniów prestizowych ulic polskich miast oraz pracowników biur, którzy doceniaja mozliwosc skorzystania z wielu nowoczesnych uslug w jednym miejscu. Wyprzedzanie potrzeb oraz oczekiwan Klientów poprzez nieustanne i uwazne badanie rynku, to filozofia Inmedio.
Oferta Inmedio opiera sie na dwóch kategoriach produktowych, takich jak prasa oraz produkty impulsowe, co jest podyktowane oczekiwaniami naszych Klientów. Nieustannie wsluchujac sie w ich potrzeby, Inmedio poszerza asortyment o pozadane grupy produktowe. W wyniku tego do znaczacych produktów dolaczyly upominki i produkty potrzebne na co dzien, a wsród perspektywicznych produktów pod wzgledem sprzedazy uplasowaly sie nowoczesne uslugi oraz swieze produkty spozywcze.
Oferta Inmedio opiera sie na dwóch kategoriach produktowych, takich jak prasa oraz produkty impulsowe, co jest podyktowane oczekiwaniami naszych Klientów. Nieustannie wsluchujac sie w ich potrzeby, Inmedio poszerza asortyment o pozadane grupy produktowe. W wyniku tego do znaczacych produktów dolaczyly upominki i produkty potrzebne na co dzien, a wsród perspektywicznych produktów pod wzgledem sprzedazy uplasowaly sie nowoczesne uslugi oraz swieze produkty spozywcze.