Super Czwartek 30-31.10

Dziś zamknięte

Style Club

Regulamin

WARUNKI OGÓLNE SPOŁECZNOŚCI „STYLE CLUB”

 

1. UCZESTNICTWO
Uczestnictwo w Społeczności STYLE CLUB, programie lojalnościowym dla klientów, organizuje spółka Neinver S.A.U. z siedzibą w Madrycie (Hiszpania) dla użytkowników (wyłącznie osób fizycznych działających w charakterze konsumentów, czyli osób dokonujących zakupu niezwiązanego bezpośrednio z ich działalnością gospodarczą lub zawodową) centrów outletowych Factory w Polsce.

Dzięki niniejszemu osobistemu, niepodlegającemu przeniesieniu członkostwu w programie lojalnościowym, uczestnicy otrzymują punkty za zakupy dokonane w centrach Factory, które mogą następnie wymieniać na karty podarunkowe. Spółką odpowiedzialną za funkcjonowanie kart podarunkowych jest Giftify SA z siedzibą pod adresem Cantersteen 47, 1000 Bruksela, Belgia.

Użytkownicy mogą również otrzymywać dostęp do różnego rodzaju promocji (nagród), w tym rabatów na produkty, ekskluzywnych usług, prezentów urodzinowych oraz prezentów za osiągnięcie określonego poziomu punktów. Każda z takich nagród będzie mogła zostać odblokowana po zgromadzeniu punktów za zakupy lub interakcje użytkownika w Centrum. Szczegółowy wykaz interakcji i punktów związanych z każdą z nich jest dostępny w sekcji „Style Club” na stronie internetowej Centrum Style Club.

Aby przystąpić do programu lojalnościowego, użytkownik powinien zarejestrować się w bazie danych za pomocą standardowych kanałów i wybrać Centrum Style Club w prywatnej strefie użytkownika. Aby móc wybrać Centrum Style Club, użytkownik powinien najpierw wybrać swoje ulubione Centrum. 

Centrum Style Club – Centrum, w którym użytkownik będzie mógł korzystać z programu STYLE CLUB i otrzymywać zniżki na zakupy, gromadzić punkty za zakupy w sklepach oraz korzystać z przywilejów członkowskich. Centrami Style Club są: Factory Annopol, Factory Gliwice, Factory Kraków, Factory Poznań oraz Factory Ursus.

Ulubione Centrum – wybrane centrum lub centra, z których użytkownik będzie otrzymywać aktualności i informacje o promocjach. Użytkownik może wybrać jedno, kilka lub wszystkie centra i w dowolnym momencie zmienić ten wybór w ustawieniach preferencji. Użytkownicy, którzy nie wybrali ulubionego centrum, nie otrzymują żadnych wiadomości dotyczących konkretnego centrum i nie mogą wybrać ani zmienić swojego Ulubionego Centrum.

Każdy użytkownik posiada konto, na którym widoczne są jego punkty.

 

2. ANULOWANIE CZŁONKOSTWA
Każdy użytkownik może anulować swoje członkostwo w następujący sposób:

- wysyłając powiadomienie na adres styleclub@neinver.com,korzystając z adresu e-mail podanego przez użytkownika podczas rejestracji w programie

- lub w swojej prywatnej strefie na stronie https://myaccount.factory.pl/security

Użytkownik ma wówczas prawo wymienić wszystkie zgromadzone punkty na kartę podarunkową, o ile zgromadził co najmniej 150 punktów dostępnych do odebrania; po złożeniu przez użytkownika wypowiedzenia członkostwa, jeśli punkty nie zostaną odebrane w ciągu 7 dni kalendarzowych, uznaje się, że użytkownik zrzekł się ich w sposób wiążący.

Spółka Neinver S.A.U. zastrzega sobie prawo do uzasadnionego wykluczenia z programu każdego użytkownika, który oszukuje, zmienia lub uniemożliwia prawidłowe funkcjonowanie oraz przebieg niniejszej promocji, a także zastrzega sobie prawo do podjęcia działań prawnych przeciwko każdej osobie popełniającej jakiekolwiek działania, które można uznać za manipulację lub oszustwo.

 

3. PUNKTY
Punkty przyznawane są na podstawie wartości zakupów dokonanych w sklepach biorących udział w programie STYLE CLUB (wskazanych w zakładce „Marki” w aplikacji FACTORY), z zaokrągleniem do pełnych liczb. Jeśli część ułamkowa wynosi 0,5 lub więcej, suma zaokrąglana jest w górę. Na przykład 1,5 punktu = 10 PLN. Jeśli natomiast część ułamkowa wynosi poniżej 0,5, suma zaokrąglana jest w dół. Na przykład 1,2 punktu = 5 PLN. Standardowy przelicznik wynosi 5 PLN = 1 punkt. Punkty można również zdobywać poprzez interakcje konsumenckie, które mogą się różnić w zależności od centrum. Użytkownik może gromadzić i realizować punkty w dowolnym Centrum Style Club. 

Sekcja poświęcona interakcjom i punktom związanym z każdą z nich znajduje się w zakładce „Style Club” na stronie internetowej, dostępnej po wpisaniu adresu URL konkretnego centrum handlowego, a następnie /faqs.

Użytkownik może zdobywać punkty, podlegające wymianie na kartę podarunkową, którą można wykorzystać do zakupów w sklepie Centrum Style Club uczestniczącym w akcji. Punkty w programie Style Club za zakupy dokonane w dowolnym Centrum Style Club, podlegające wymianie na kartę podarunkową, można zdobywać w następujące sposoby:

- Robiąc zdjęcie paragonu (inne dokumenty fiskalne, w tym faktury VAT, nie są dopuszczalne) zakupu ze sklepu biorącego udział w akcji za pomocą aplikacji „FACTORY” (zwanej dalej „aplikacją”), w taki sposób, aby nagłówek paragonu oraz część zawierająca zakupione produkty i sumy były wyraźnie widoczne i w pełni czytelne.

- Poprzez potwierdzenie swojej tożsamości na tabletach w sklepach biorących udział w akcji(jeśli są dostępne), poprzez podanie adresu e-mail przed lub po każdym zakupie.

- Manualnie za pośrednictwem aplikacji, gdy jest to wymagane od użytkownika, poprzez uzupełnienie brakujących pól. Użytkownik może śledzić paragony oczekujące na zatwierdzenie w sekcji aplikacji > Moje zakupy > Moje oczekujące paragony. Potwierdzenie paragonu po stronie organizatora może potrwać do 48 godzin. Użytkownik może dodawać paragony wyłącznie w ciągu 30 dni od daty zakupu wskazanej na paragonie. Po upływie tych 30 dni nie ma już możliwości zdobycia punktów i wyświetlany jest komunikat o błędzie „Nie znaleziono paragonu”. 

Aplikacja stosuje automatyczną weryfikację i nie zezwala na: (a) dodawanie więcej niż 2 paragonów dziennie z jednego sklepu; (b) dodawanie więcej niż 4 paragonów z tego samego sklepu w ciągu 14 dni; (c) paragony o wartości powyżej 650 PLN wymagają dodatkowej weryfikacji przez punkt informacyjny (infopunkt) w Centrum Style Club. Ograniczenia te są stosowane w aplikacji w sposób automatyczny i nieodwołalny; przypadki określone w punktach (a) i (b) nie podlegają rozpatrzeniu za pośrednictwem Punktu Informacyjnego ani innych kanałów (w tym WhatsApp); w takich przypadkach nie przyjmuje się również odwołań ani roszczeń dotyczących dodatkowych paragonów.

Uczestnicy zobowiązani są do zachowania dowodów zakupu, o które Centrum Style Club może wystąpić w dowolnym terminie. Dowody zakupu należy przedłożyć w ciągu piętnastu (15) dni kalendarzowych od daty wezwania. Niezastosowanie się do powyższego wymogu może skutkować wykluczeniem użytkownika z programu, a nawet zablokowaniem karty wirtualnej.

Użytkownicy, którzy mają problemy z dodaniem punktów osobiście lub w aplikacji, powinni skontaktować się z personelem punktu informacyjnego (InfoPoint) lub wysłać e-mail ze zdjęciami dowodów zakupu na adres styleclub@neinver.com

Jeśli Użytkownik chce zadać pytanie, zgłosić incydent lub poprosić o pomoc techniczną związaną z aplikacją, programem i/lub usługami związanymi z Programem Lojalnościowym „Style Club”, może to zrobić, wysyłając wiadomość na adres styleclub@neinver.com. Natomiast wszelkie zapytania, zgłoszenia lub prośby o pomoc związane z funkcjonowaniem kart podarunkowych należy zgłaszać zgodnie z Warunkami, o których mowa w punkcie 11 poniżej, tj. wysyłając wiadomość na adres complaints@giftify.me.

Jeśli firma korzysta wyłącznie z e-paragonów, użytkownik powinien zgłosić się do punktu informacyjnego w celu manualnego dodania punktów w ciągu 30 dni od daty widniejącej na dowodzie (dowodach) zakupu, lub skontaktować się z personelem punktu informacyjnego InfoPoint bądź wysłać e-mail ze zdjęciami dowodów zakupu na adres styleclub@neinver.com .

Punkty tracą ważność po upływie 18 miesięcy od ich otrzymania, a klient jest odpowiedzialny za śledzenie informacji i wykorzystanie ich przed upływem tego terminu. Przenoszenie lub przekazywanie punktów między różnymi kontami lub osobom trzecim, niezależnie od tego, czy osoby te są powiązane z użytkownikiem, jest w każdym przypadku niedozwolone, a zatem punkty mogą być wykorzystywane wyłącznie przez użytkownika.

Użytkownicy, których konto pozostawało nieaktywne przez 24 miesiące, mogą zostać usunięci z programu bez uprzedniego powiadomienia.

Punkty można wymienić wyłącznie za pośrednictwem aplikacji, w blokach po 150 punktów, do maksymalnej kwoty 250 PLN. Jednocześnie maksymalna kwota na paragonie uprawniającym do gromadzenia punktów wynosi 7500 PLN. Stosunek PLN do punktów jest następujący:

Kwota zakupów na paragonach

Zgromadzone punkty

Kwota na karcie podarunkowej

750 PLN

150

25 PLN

1500 PLN

300

50 PLN

2250 PLN

450

75 PLN

3000 PLN

600

100 PLN

3750 PLN

750

125 PLN

4500 PLN

900

150 PLN

5250 PLN

1050

175 PLN

6000 PLN

1200

200 PLN

6750 PLN

1350

225 PLN

7500 PLN

1500

250 PLN

 

4. NAGRODY
Istnieją trzy poziomy użytkowników – FAN, FRIEND i AMBASADOR – zależnie od liczby zdobytych punktów; dla każdego z tych poziomów określono zestaw korzyści, które użytkownik może odblokować. Po osiągnięciu nowego poziomu, użytkownik automatycznie otrzymuje powiadomienie zawierające wykaz korzyści. 

Szczegółowy wykaz korzyści dla każdego poziomu zamieszczono na stronie https://myaccount.factory.pl/loyalty

Po otrzymaniu powiadomienia o osiągnięciu kolejnego poziomu, użytkownik nie może ubiegać się o korzyści w Centrum Style Club innym niż to, z którym jest powiązany. 

 

5. KARTY PODARUNKOWE
Użytkownik może wymienić punkty dostępne na swoim koncie na kartę podarunkową, gdy osiągnie minimum 150 punktów, do maksymalnej wartości karty podarunkowej 250 PLN (1500 punktów; oznacza to, że maksymalna kwota na paragonie umożliwiająca gromadzenie punktów wyniesie 7500 PLN), zawsze w blokach po 150 punktów.

Karta podarunkowa może być wykorzystana wyłącznie w sklepach stowarzyszonych ze Społecznością w Centrum STYLE CLUB użytkownika i traci ważność po upływie 1 roku od daty wydania; Neinver S.A.U. nie ponosi odpowiedzialności za żadne zdarzenia związane z jej wykorzystaniem. 

Użytkownik może sprawdzić dostępne środki za pomocą kodu QR umieszczonego na karcie podarunkowej, przekierowującego do aplikacji FACTORY, gdzie pozostają przez okres do 12 miesięcy.

W przypadku zwrotu produktu zwracana jest wyłącznie kwota zapłacona za pomocą tej metody płatności, ponieważ nie ma możliwości otrzymania innych kwot na tę kartę.

Neinver S.A.U. zastrzega sobie prawo do zmiany warunków użytkowania w dowolnym momencie bez uprzedniego powiadomienia użytkownika.

Wszelkie skutki podatkowe wynikające z użytkowania Karty ponosi osoba odpowiedzialna zgodnie z obowiązującym prawem.

 

6. ZMIANY WARUNKÓW OGÓLNYCH
Wszelkie zmiany mechanizmu przyznawania punktów lub innych promocji – w całości lub w części, a także wymagań i korzyści związanych z korzystaniem z karty podarunkowej mogą być wprowadzane przez Neinver S.A.U. poprzez ogłoszenie na stronie internetowej lub za pomocą innych środków pisemnych, elektronicznych lub mediów społecznościowych, które uzna za stosowne. Zmiany te, które mogą być wprowadzane bez uprzedniego powiadomienia użytkownika, nie powodują żadnej odpowiedzialności po stronie Neinver S.A.U. Dalsze korzystanie z karty i wymiana punktów oznacza akceptację wprowadzonych zmian.

Przedsiębiorstwa uczestniczące w programie lojalnościowym mogą wycofać się z programu, informując o tym za pomocą dowolnych środków indywidualnych lub zbiorowych, jakie uznają za stosowne, przy czym decyzja ta nie pociąga za sobą żadnej odpowiedzialności po stronie Neinver S.A.U.

 

7. ODPOWIEDZIALNOŚĆ
Neinver S.A.U. nie ponosi w żadnym wypadku odpowiedzialności za jakiegokolwiek rodzaju szkody, które mogą wyniknąć z przyczyn obejmujących między innymi błędy lub pominięcia w treści bądź niedostępność portalu lub aplikacji, pomimo podjęcia wszelkich niezbędnych środków technicznych w celu zapobieżenia takim sytuacjom.

Neinver S.A.U. nie ponosi odpowiedzialności za informacje i treści przechowywane w miejscach takich jak fora, czaty, generatory blogów, komentarze, media społecznościowe lub inne media, które umożliwiają osobom trzecim samodzielne publikowanie treści w Internecie. Neinver S.A.U. pozostaje jednak do dyspozycji wszystkich użytkowników, organów publicznych i organów ścigania oraz aktywnie współpracuje w zakresie usuwania i, w stosownych przypadkach, blokowania wszelkich treści, które mogłyby naruszać prawo krajowe lub międzynarodowe, prawa osób trzecich lub porządek publiczny i dobre obyczaje. Jeśli użytkownik uważa, że strona internetowa zawiera treści, które mogą należeć do tej kategorii, prosimy o niezwłoczne zgłoszenie tego faktu administratorowi strony.

Strona internetowa i aplikacja zostały sprawdzone i przetestowane pod kątem prawidłowego działania. Teoretycznie ich prawidłowe działanie można zagwarantować przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, przez cały rok. Niemniej jednak Neinver S.A.U. nie wyklucza możliwości występowania błędów programowych lub niemożności dostępu do strony internetowej bądź aplikacji z powodu działania siły wyższej, klęsk żywiołowych, strajków lub podobnych okoliczności.

Neinver S.A.U. nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne problemy związane ze stosowaniem rabatów przez podmioty stowarzyszone ani za dostępność usług tych podmiotów, w związku z czym Neinver, S.A.U. i Właściciel Centrum Style Club są zwolnieni z odpowiedzialności za wszelkie roszczenia, które mogłyby w związku z tym zostać zgłoszone przez użytkownika.

W odniesieniu do dostępności usług lub rabatów bądź jakichkolwiek innych promocji z udziałem osób trzecich, Neinver S.A.U. nie ponosi odpowiedzialności wobec użytkownika za szkody wynikające z jakiegokolwiek naruszenia w związku z usługami lub działaniami wspomnianych osób trzecich. 

 

8. AKCEPTACJA WARUNKÓW OGÓLNYCH
Uczestnictwo w programie oznacza akceptację niniejszych Warunków oraz decyzji Neinver S.A.U. w zakresie rozstrzygania wszelkich kwestii lub zdarzeń wynikających z promocji lub korzyści, dlatego wyrażenie sprzeciwu wobec całości lub części Warunków spowoduje wykluczenie użytkownika, wskutek czego Neinver S.A. oraz właściciel dowolnego Centrum Style Club zostanie zwolniony z obowiązku wypełnienia zobowiązań wobec tego użytkownika.

W przypadku zakończenia działania programu lojalnościowego Style Club, użytkownik jest powiadamiany o tym fakcie z miesięcznym wyprzedzeniem za pośrednictwem poczty elektronicznej. W tym okresie użytkownik może wykorzystać wszystkie swoje punkty, a zatem w przypadku utraty punktów ponosi za to wyłączną odpowiedzialność. Po upływie tego okresu użytkownik nie będzie już mógł ich odebrać. 

 

9. KOMUNIKACJA
Zgłoszenia wszelkich incydentów można dokonać za pośrednictwem kanałów wymienionych na stronie internetowej Ulubionego Centrum.

 

10. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Dane osobowe użytkowników przetwarzane są zgodnie z Polityką prywatności spółki Neinver, dostępną pod adresem URL konkretnego centrum handlowego, po którym należy wpisać /privacy-policy. Centra outletowe nie przetwarzają danych osobowych użytkowników ani nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za takie informacje.

 

11. WARUNKI KORZYSTANIA Z KART PODARUNKOWYCH
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie kart podarunkowych jest Giftify SA z siedzibą pod adresem Cantersteen 47, 1000 Bruksela, Belgia.

Warunki Ogólne dotyczące korzystania z kart podarunkowych dostępne są pod następującym adresem: 

- Dla Factory Annopol: https://factoryannopol.giftify.me/pl_PL/signin 

- Dla Factory Gliwice: https://factorygliwice.giftify.me/pl_PL/signin

- Dla Factory Kraków https://factorykrakow.giftify.me/pl_PL/signin

- Dla Factory Poznań: https://factorypoznan.giftify.me/pl_PL/signin

- Dla Factory Ursus: https://factoryursus.giftify.me/pl_PL/signin